Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

13 Mart 2016 Pazar

Ev yapımı yüz maskesi ve ayak bakımı için öneriler

Ben denemedim ama rastlayınca not aldım. Belki denerim. Tarif  elimin altında olsun diye paylaşıyorum. Birilerinin de işine yarayabilir. Tarife Pinterest'te rastladım ama sayfayı açık tutmayı akıl edemeden buraya yazmaya başladığım için  link olarak veremiyorum. Temiz cilde 15 dakika uygulanacak bir maske.

Cildi Yenileyen Yüz Maskesi
  • kabartma tozu 3 çorba kaşığı
  • 1 tatlı kaşığı bal
  • 3 ila 4 E vitamini kapsülleri (kapsül dışına yağı sıkmak)
  • 3 ila 4 çay kaşığı süt (veya su senin tercih ederseniz)
  • 1/4 çay kaşığı tarçın 
  •                                                                                  
  • Tarife Pinterest'te rastladım ama sayfayı açık tutmayı akıl edemeden buraya yazmaya başladığım için  link olarak veremiyorum. Temiz cilde 15 dakika uygulanacak bir maske.
Bir de hemen herkesin şikayetçi olduğu bir sorun var:
EXFOLIATING MASKESİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder