Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

19 Aralık 2015 Cumartesi

Bloglarda izleyici sayısının azalması sorunu

Dünden beri izlediğim bir kaç blogda izleyici sayısında azalmalar olduğunu yazmışlar. Hatta bazı bloggerlar bundan  olumsuz etkilenip  bloglarını kapatmaya karar vermiş.

Bu durum benim için önemli değil, çünkü benim bir tane bile kayıtlı izleyicim yok.  Açıkçası ben okunma, okunmama  kaygısı  ile yazmıyorum. Blog benim için bir not defteri ya da kendimle konuşup uzlaşma araçlarımdan biri. Yine de zaman ayırıp hatta emek verip paylaştığım yaşamımdan çıkarımlarımı belki birileri okur da  az çok yararlanabilir diye düşünüyorum.

Bu izleyici kaybı sorununa gelince, üşenmedim araştırdım. Burada anlaşılır şekilde açıklamış:  http://blogeditoru.blogspot.com/2009/02/blogger-izleyici-says-azalma-sorunu.html

Dediğim gibi benim  sorunum değil ama yazılarını  takip ettiğim bir kaç blogger artık yazma isteği duymadıklarını  söyleyince yazma ihtiyacı duydum. Belki birileri okur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder