Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

19 Aralık 2015 Cumartesi

Dileyince olmuyor, isteyince oluyor

Bu bir tesadüf mü, bilemiyorum. Bir şeyi içtenlikle isteyince oluyor. Nedense dileyince olmuyor. Dilemek ve istemek farklı. Dilemek, yani  yalvarırcasına gerçekleşmesi için yakarmak benim için  hiç işe yaramıyor. Ne kadar dua edip dilesem de bu güne dek dileğimin olduğunu görmedim.  ama fark ettim ki, imrenerek, çok beğendiğim  bir kaç şeye bir süre sonra sahip  oldum ya da  o durumu yaşadım. Aradaki ince farkı bilmem anlatabildim mi. Anlayacağınız, yalvarıp yakarmak, ''ne olur olsun'' demek bende işe yaramıyor ama içtenlikle  ve beklentiye girmeden ''ne hoşmuş, sahip olmak ne güzel olurdu'' diye düşünmek gerçekten bana o imrendiğim şeyleri getirdi. Bunun  bir  açıklaması yok. Nasıl olduğunu bilmiyorum, nedenini hiç anlamıyorum ama  bu söylediklerim doğru. Öyle çok örnek verebilirim ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder