Geçen ayki sayfa görüntüleme sayısı

13 Ocak 2016 Çarşamba

Pirinç Maskesi İşe Yarıyor

On gün boyunca gün aşırı uyguladım. Ellerimde ve yüzümde iyileşme olduğunu  gördüm.
Önce neler içerdiğini görelim:
 100 gr pişirilmemiş haşlanmış pirinçte mineral ve vitaminler 
  • Sodyum 5 mg
  • Potasyum 115 mg
  • Kalsiyum 28 mg
  • Magnezyum 25 mg
  • Demir 0,8 mg
  • Fosfor 115 mg
  • E vitamini 0,11 mg
  • B1 vitamini (Tiyamin) 0,07 mg
  • B2 vitamini (Riboflavin) 0,049 mg   Kaynak Burada                                                                   Listenin sonlarındaki vitaminlerin ne kadar düşük değerlerde olduğunu görüyoruz.  Diğer bileşenlerin  ne işe yaradığını ancak bir uzman söyleyebilir. Pirincin içerisindeki nişastanın ve suyun da işe yaradığını düşünüyorum.
İçeriğinde pirinç olan pek çok cilt maskesi tarifi var. En iyisi benimki mi bilemem. Denedim ve iyi geldiğini  fark ettim.
Yarım bardak pirinci soğuk su ile yıkayıp süzün,
Üzerine  iyi kalite temiz su ekleyin.
Arada bir parmaklarınızla karıştırıp nişastasının çıkmasını sağlayın. Ertesi gün suyu süzüp alın.Bu su ile cildinizi temizleyin. pirinçleri ise ezerek bir kaç çorba kaşığı süt, bir tatlı kaşığı susam yağı, iki damla limon suyu ekleyin.  Maskeniz hazır. Temiz cildinize uygulayın.Yarım saat kadar kalmasını tavsiye ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder